Wednesday, November 21, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 21 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 noiembrie 2012.Dupa o zi cu conexiune proasta la net sau deloc, revin in forta cu emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu. Astazi, unii dintre concurenti vor participa la emisiunea FamiliaDa. Florentina crede ca Maricel are un limbaj violent la adresa Lorenei. Lorena a negat aceste acuzatii si s-au si justificat.
Virgil il acuza pe Maricel ca-i vorbeste urat. Ma astept la multe materiale cu Virgil pentru ca este propus spre eliminare.
A criticat-o si pe Liliana, chiar nu am inteles ce are cu fata asta. Liliana a punctat bine ceva: cand se simte jignit referitor la varsta, nu-i convine. Cand sunt unele subiecte de dezbatut, aduce in fata varsta; tinere, .....

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Nu mai vorbesc despre conflictul Maricel-Virgil. Insa vin cu o nouate. Noii colegi de camera ai lui Virgil, Dragos si Alin i-au pus porecla "sarpele". Acum, ramane sa vedem daca se muta inapoi cu Maricel si Razvan sau se duce sambata si doarme la el acasa.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment