Thursday, November 1, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 1 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 1 noiembrie 2012
Iata ca va prezint emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu. Se pare ca pana la urma lui George nu i-a picat tocmai bine faptul ca Madalina a declarat ca-l place pe Cosmin. Si asta imediat dupa despartire. Dragos considera ca si Florentina i-a facut ochi dulci lui George. Cei doi au facut si o echipa de Halloween. 
Oricum si Florentina il prefera pe George lui Razvan.

Din pacate, Lorena a decis sa rupa relatia cu Maricel. In principal pentru ca nu-i place comportamentul lui fata de ceilalti.
Concurentii Mireasa pentru fiul meu au participat la un concurs de decorat dovleci pentru Halloween. Au fost echipe formate din 2 persoane, 1 fata si 1 baiat. Mamele au notat dovlecii. Madalina crede ca George s-a despartit de ea pentru a nu-si strica imaginea din cauza mesajelor negative pe care aceasta le primea. George spune ca isi doreste sa plece din casa Mireasa pentru fiul meu. Florin si Stefania au castigat concursul de dovleci. Insa Stefania a refuzat sa mearga la o eventuala cina romantica si ar prefera sa cedeze premiul. Insa Florin a refuzat si spune ca se duce singur. La o cina romantica, Doamne, Dumnzeule.




Articole similare:






1 comments:

  1. cred ca Dragos inca o place pe Florentina de-i studiaza toate miscarile

    ReplyDelete