Monday, November 12, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 12 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 12 noiembrie 2012. Imi cer scuze, am pus emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 11:50 un pic cam tarziu deoarece nu s-au uploadat imaginile. S-au dat materiale cu Dragos si Cornelia care se pregateau de marele eveniment.
Mie, logodnele de sambata mi s-au parut putin fortate si nu mi-au transmis nimic.

Madalina a facut din nou glume referitoare la George, iar Stefania nu a fost foarte incantata de acest lucru. Tatal Madalinei l-a acuzat pe George ca a venit in concurs pentru a pacali fete tinere. Asta ramane de vazut pana la sfarsitul competitiei.
Si emisiunea de la ora 14:00. De la tabere in casa baietilor,s-a ajuns la separari de buget. Chiar si in casa fetelor Mireasa pentru fiul meu. Lorena, doamna Maria si doamna Elena s-au separat cu bugetul. Probleme. Cornelia este dezamagita de Madalina. Poate este si influentata de faptul ca George e prieten cu Drgos si nu acesta nu se intelege cu Madalina.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment