Wednesday, November 14, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 14 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 14 noiembrie 2012. Din nou am intarziat putin cu imaginile Mpfm de la ora 11:50, nu au aparut pe site. In primul rand doresc sa-i urez un calduros La multi Ani doamnei Emilia. Este ziua dansei.
Astazi au plecat la Bran Madalina si Cosmin. Le urez distractie placuta.
George crede ca este atacat pentru ca nu este insotit de mama lui. In plus, il acuza pe Florin ca-l inteapa mereu. Si dupa cum ma asteptam, Florentina s-a simtit deranjata de aceea postura, in care George trebuia sa aleaga intre ea si Stefania.

Azi am vazut ca Dragos foloseste aparat de masaj, Relax Tone:)).
Virgil din nou deranjat de nominalizarile iubitelor prietenilor lui. Insa nu i-a in considerare ca nu are cuplu, ca nu are mama in casa care s-ar fi putut imprieteni cu fetele sau mamele. Este un risc.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Cosmin i-a transmis un mesaj frumos mamei sale la ora 24:00. Din cauza tensiunilor din casa Mireasa pentru fiul meu, Lorena si Maricel isi doresc sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment