Friday, November 16, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 16 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 16 noiembrie 2012. Madalina a purtat o peruca in emisiunea de la ora 11:50. O peruca cu par lung, probabil ca o ironie la adresa lui George care a spus ca arata ca un barbat. In plus, a zis ca are parul stralucitor, deci ingrijit. Cred ca se refera la parul Stefaniei, adica ca al acesteia degeaba este lung daca nu este ingrijit.
Dragos a sfatuit-o pe Cornelia sa nu mai intre in polemici cu Maricel si Lorena.

Cornelia crede ca Lorena a facut-o pe Madalina sa se indeparteze de ea.
 Doamna Maria, la fel ca multi alti telespectatori considera ca Stefania s-a folosit de Florin si nu a dorit niciodata sa nu faca un cuplu cu el. Tot doamna Maria spune ca Stefania se foloseste de George si de fapt singurul baiat pe care il place din competitia Mireasa pentru fiul meu este Dragos.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Lorena si Maricel, extrem de simpatici, vorbeau despre fostele relatii. Pana la urma concurentii Mireasa pentru fiul meu au tras la sorti pentru a participa la emisiunea FamiliaDa. Florentina i-a criticat pe doamna Elena si pe Florin. Cum i-a criticat si pe Lorena si Maricel. Alte subiecte din emisiunea Mireasa pentru fiul meu mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment