Monday, November 26, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 26 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 26 noiembrie 2012. Incepem o noua saptamana cu emisiunea preferata, Mireasa pentru fiul meu. Cei care l-ati votat pe George in speranta ca va forma un cuplu, azi a declarat ca nu va face un cuplu cu ea atata timp cat e in casa Mireasa pentru fiul meu. Nu intelege de ce este asa greu, daca o place. Dar cred ca nu o place.

Andreea a fost deranjata de faptul ca doamna Luminita isi petrece mai mult timp cu Florentina. Alin i-a transmis acest lucru si doamna Luminita a inceput sa planga. Alin a spus despre Florentina ca are doua fete si nu-i place sa o vada alaturi de doamna Luminita. Ca sa nu pateasca ca doamna Elena.


Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Dupa cum spuneam intr-un alt articol, aproape toata emisiunea s-a invartit in jurul doamnei Emilia, a lui Cosmin si a Cristinei. Doamna Emilia nu o place nicicum pe Cristina, i-a reprosat ca nu este matura, ca isi bate joc de Cosmin, etc. Cu ocazia acestei emisiuni am aflat ca Stefania nu gateste pentru ca nu stie si i este lene. Si ca suntem in 2012, cum sa gatesti? Draga Stefania, noi gatim si in 2012.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment