Wednesday, November 28, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 28 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 28 noiembrie 2012. Pentru cei care nu stiti, Gala Mireasa pentru fiul meu se va difuza vineri incepand cu ora 12:00 si nu sambata. Probabil din cauza faptului ca sambata este 1 decembrie, inca nu stiu. Si maine emisiunea se va difuza de la ora 12:00.

Dragos inca e convins ca George o place pe Cornelia. Mai ales ca l-a sfatuit sa nu o ceara. Daca ma intrebati pe mine, eu consider ca George nu o place pe Cornelia. Place pe altcineva dar nu va spun cine e.
Deci, deci, doamna Stefana crede ca George o imbratiseaza mereu pe Cornelia, deci asemenea gesturi o deranjeaza, deci George ar fi bine sa fie mai rezervat. Sper ca ati inteles ca fraza aceasta este o gluma.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Despre afirmatiile lui Florin la adresa lui George nu prea vreau sa vorbesc. Dragos s-a suparat fiindca a considerat ca, Cornelia a aruncat priviri pe furis unuia dintre baietii ispita.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment