Thursday, November 29, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 29 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 29 noiembrie 2012. La Multi Ani Antena 1. Postul de televiziune a implinit 19 ani de difuzare.
Am inceput ziua bine. George si Madalina s-au impacat, iar acesta i-a sarutat mana, ce este drept la indemnul doamnei Mirela, dar a facut-o.
Baietii i-au facut o farsa lui Florin si acesta a cantat noaptea si nu i-a lasat sa doarma.

Staff-ul a hotarat sa-i trezeasca pe concurentii Mireasa pentru fiul meu cu muzica. Hahahaha, cat am ras, ce idee buna. Ma bucur foarte mult ca George si Madalina au ingropat securea razboiului.


Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Cuplurile au realizat cateva scenete cu trimitere la diverse emisiuni Antena 1. Concurentii au realizat si o parodie dupa emisiunea FamiliaDA. Deci cat de haioasa a fost Madalina, am ras cu lacrimi. Toti au fost amuzanti. Trebuie sa recunosc ca in aceasta editie Mireasa pentru fiul meu avem concurenti amuzanti, frumosi, talentati.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment