Saturday, December 22, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 22 decembrie 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 22 decembrie 2012. Incep cu prima parte din emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. O emisiune frumoasa in care am vazut imagini cu concurentii acasa la ei si cu familia. Singurul mare absent a fost tatal lui Alin si sotul doamnei Luminita, despre care se spune ca este foarte emotiv si nu vrea sa apara in direct.


Imagini frumoase, am putut sa vedem cum arata casele concurentilor Mireasa pentru fiul meu. Concurentii au avut parte de o supriza, ei nu stiau ca vor ajunge acasa. Frumos.
Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00 din 22 decembrie 2012. Trebuie sa recunosc ca am urmarit foarte putin. Asta pentru ca mi-e foarte greu sa-l urmaresc pe Dragos. Nu o mai lungesc pentru ca nici nu am inteles, dar cei doi am ajuns intr-un punct al relatiei. Mi-a placut foarte mult prezentarea familiei lui Razvan si a doamnei Elena. Razvan este un tip curajos si are o familie superba.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment