Saturday, December 22, 2012

Sora lui Cosmin si familia acestuia, dezamagiti de catre doamna Emilia

Labels:

Se pare ca familia doamnei Emilia, dar si fanii cuplului Cosmin-Cristina sunt dezamagiti de comportamentul doamnei Emilia. Cu totii am fost martori inclusiv ieri la diferite neintelegeri intre doamna Emilia si Cristina. Ieri toata cearta s-a terminat cu lacrimi. Doamna Emilia plangea in casa, Cristina afara. Printre altele, doamna Emilia i-a reprosat Cristinei ca isi petrece prea mult timp impreuna cu Stefania si nu cu dansa sau Cosmin. Cred ca si Stefania a plans.

Sora lui Cosmin, Claudia State a postat un mesaj pe contul de Facebook a lui George, fost concurent Mireasa pentru fiul meu, urmatorul mesaj:

Claudia State >George Mpfm 

buna george,ce faci?george te rog din suflet daca mergi maine in gala te rog transmitei mamei mele,ca toata fam este f dezamagita de ea,mai ales fanii si mai ales vasi,te rugam din suflet asa sa-i spui.te pup si nu uita te rog.


Se pare ca George va fi invitat in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu din 22 decembrie 2012, de la ora 17:00.

Eu cred ca doamna Emilia efectiv nu o place pe Cristina si lucrurile se vor remedia doar dupa ce concursul se va termina si fiecare va merge la casa lui.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment