Saturday, December 15, 2012

George a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Dupa cum am mai scris si zilele trecute, dupa ce un scandal monstru a izbucnit in casa Mireasa pentru fiul meu, George a fost acuzat ca are o altfel de orientare si dupa ce acestuia i s-a facut rau si a picat in zapada, Comisia de Decizie s-a autosesizat.

Ce a decis Comisia de Decizie in privinta lui George? I-au acordat libertatea de a alege intre a parasi si a ramane in competitia Mireasa pentru fiul meu. Astfel, George a ales sa mearga acasa inainte de a se deschide plicul cu voturile.

Oricum, in urma voturilor de pe site-ul www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro, telespectatorii au ales ca George sa paraseasca competitia, iar Virgil sa ramana. 

Oricum George a ales sa plece acasa, sa fie alaturi de familie, mai ales ca Stefania nu a mai vrut sa auda de o posibila relatie dupa acel scandal.

Am ramas cu un mic semn de intrebare. Astfel pentru ca sa stiti, nu au fost putini care au fost alaturi de George si multi au votat sa ramana. 

Nu stiu insa de ce Virgil este votat sa ramana dar nu este problema mea. Cred ca este a doua sau a treia oara cand este protejata. Nu cred ca el va forma un cuplu in aceasta competitie.

Succes George




Articole similare:






3 comments:

  1. Dece plangi mimozo? regreti un om pervers? nu stiu pentru ce este sustinut de unii acest individ care nu a tagaduit nici un pic ca nu ar fi adevarat ca este gay,si atunci cine si dece este de acord cu el in concurs,pentru ce ?Eu sunt convins ca si Virgil a fost votat sa plece dar il tin in concurs asa cum l-ar fi tinut sigur si pe George daca nu ar fi sustinut sa plece -pentru asi face reating,si a avea motiv de scandal,rusine,...si acum fiindca v-am acuzat precis imi ve-ti sterge ms.asa procedati deregula,rusine.

    ReplyDelete
  2. Stefanio!!!s-au terminat baietii normali dece plangi?nu iti este rusine sa stii ca a-i stat si a-i mancat cu un pervers nu iti este scarba?mie da mi-ar fi ,sa faca ce vrea el cu corpul lui dar nu sa se expuna public asa cum nici legea nu ii permite,daca baietii nu spuneau precis mergea mai departe dar iata ca cel putin s-a simtit si si-a cerut plecarea ,nimeni nu stia dece ,daca iar fi placut femeia nu ar fi plecat si incerca sa o cucereasca si nu era greu Stefania era pe el topita,naiva care se crede desteapta, dar.....mergi George si cauta-l pe Catalin dar cred ca afisandu-te la tv vei gasi usor ''patreneri''

    ReplyDelete
  3. imi pare foarte rau ca george a parasit competitia pentru ca a fost preferatul meu.alin si george sunt falsi ,rai si monosilabici,madalina este rea din cale afara

    ReplyDelete