Monday, December 17, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 17 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 17 decembrie 2012. Emisiunea de la ora 11:50 Mireasa pentru fiul meu a fost destul de linistita. Fara subiecte interesante, aproape am adormit. Insa vin cu o veste buna. Se pare ca Mos Craciun exista. Si am mai aflat ca Mos Craciun e lenes. Si pentru ca Mos Craciun mananca in casa Mireasa pentru fiul meu si nu isi sterge masa. Mos Craciun, asa faci si acasa la Polul Nord? Sau nah, acolo iti sterg elfii masa.


Dragos iarasi e suparat dar nu a vrut sa spuna de ce. Poate vom afla in emisiunea de la 14:00 dar nu cred.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Dragos spune ca George a fost indragostit de Cornelia si de aceea nu s-a apropiat de Stefania. George a intervenit telefonic si i-a spus lui Dragos ce se vorbeste despre el pe internet. Adica ca nu poate lega doua vorbe si ca nu se potriveste cu Cornelia.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment