Tuesday, December 18, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 18 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 decembrie 2012. Aveti deocamdata emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata. Virgil este la medic, la control. Sau inspectie tehnica, cum spuneau concurentii.
Doamne cat am ras. Madalina si-a pus rochita de lana la spalat si a scos-o pe un sfert. Pentru ca normal trebuia sa-i ajunga pana la genunchi, acum probabil i vine pana la buric:)).

Lorena nu a fost chiar atat de incantata de venirea Feliciei. Si eu spun ca mai bine intervenea telefonic si nu venea in platou. Dar se pare ca a venit la rugamintea sorei lui Maricel.
Dragos iarasi este suparat pe ceva. Si aproape jumatate de emisiune doamna Mirela a incercat sa-l convinga sa spuna ce-l deranjeaza. Fara succes!

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Trecand peste vesnicile dispute dintre Cristina si doamna Emilia, o sa trec la lucruri mai frumoase. Se pare ca avem doi concurenti in casa Mireasa pentru fiul meu care se plac. Si tanammmmmm, este vorba despre Florin si Madalina. Sa fie intr-un ceas bun.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment