Wednesday, December 19, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 19 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 19 decembrie 2012. Se pare ca Alin s-a suparat ca Andreea a dansat sus si nu l-a chemat. Andreea spune ca se astepta ca el sa vina. Nu stiu, dar aceste certuri seamana foarte mult cu cele dintre Cornelia si Dragos. Acum, ei stiu ce fac, parerea mea e ca ar trebui sa vorbeasca si sa-si rezolve probleme intre ei si nu sa discute tot cu Cornelia si Dragos.

Florentina, Liliana si Virgil au incerca sa-si rezolve neintelegerile de la Gala Mireasa pentru fiul meu de saptamana trecuta. Nu stiu ce se intampla cu Dragos si Alin, mi se pare ca exagereaza la anumite aspecte. Stau pe canapea, analizeaza, in loc sa fie alaturi de iubitele lor. Eu asa ceva n-am mai vazut pana acum.

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Se cam destrama prieteniile. Astfel, Lorena nu mai este atat de apropiata de Madalina si a decis sa fie doar ea si Maricel. La fel au decis si Andreea si Alin, sa fie mai distanti fata de Cornelia si Dragos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment