Friday, December 21, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 21 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 decembrie 2012. Hehe, una din partile mele favorite, taierea porcului la Mireasa pentru fiul meu. Ca in fiecare an, staff-ul Mireasa pentru fiul meu a organizat taierea porcului pentru concurenti. Chiar ma gandeam cat de bine o duc concurentii. Mancarica, caldurica etc. Oricum mi-a ramas in minte pomana porcului de la Mireasa pentru fiul meu 1 cand doamna Marioara si Adrian s-au certat cu Diana si aceasta a facut o cadere nervoasa. Epica faza si de neuitat.

Astazi am aflat ca Madalina a trimis o scrisoare producatorului in care explica ca in emisiunea Mpfm din 18 decembrie a mintit cand a spus ca  place un concurent care nu se afla in casa Mireasa pentru fiul meu. Si eu, care credeam ca-l place pe Florin.

Mireasa pentru fiul meu din 21 decembrie de la ora 14:00. Concurentii sunt tot la pomana porcului. Ce au mai discutat, vedeti mai jos. Si din pacate, avem materiale cu neintelegerile fetelor. Respectiv Lorena si Madalina. De cand Andreea este prietena cu Cornelia parca lucrurile s-au schimbat. Lorena crede ca Andreea si Cornelia o discuta. Cornelia considera ca Lorena si Madalina au decis singure sa se indeparteze din cauza mesajelor. Din pacate, Cristina a plans si in aceasta zi mai speciala. I-a reprosat doamna Emilia ca nu stiu ce cana n-a adus, ca nu se apropie de dansa. Si doamna Emilia i-a mai reprosat ca nu face nimic fara Stefania. Toata treaba s-a terminat in lacrimi. Doamna Emilia a inceput sa planga si a intrat in casa. Pomana porcului nu este o zi benefica pentru concurentii Mpfm, se lasa cu lacrimi. Vezi si Mpfm 1. O emisiunea lacrimogena.




Articole similare:






2 comments:

  1. Rare sunt emisiunile fara balbaita de Cristina ,asta nu stie decat sa acuze si sa se lamenteze ca nu ise da dreptate,nu o mai pot suporta ,nu stiu dece se trage atat de o relatie care nu merge ca si a celorlalti doi Cornelia si Dragos,credeti-ma schimb canalul mult prea des in emisiuni imi este greata de acesti concurenti,dv. va place?

    ReplyDelete
  2. intradevar cristina vorbeste mult dar mai bine e asa decat sa taci si sa fii luata de fraiera crissu fi tare capu sus coco lasal pe dragos ca nu te merita nu va potriviti sincer dragos merita o fata ca el care tace e urat dragos ca tu nu ii iei apararea iubitei tale rusine si rusine florine ca o opresti pe bunica atunci cand gesticuleaza esti de o seama cu dumneaei sa iti fie rusine.deea capu sus sunteti minunati

    ReplyDelete