Monday, December 3, 2012

Iulia si Valentin Nora pentru mama 5 s-au despartit

Labels:

Iulia si Valentin Nora pentru mama 5 s-au despartit sau mai cert, s-au certat deoarece banuiesc ca nu au divortat, ei fiind casatoriti. Este interesant ca Iulia si Valetin comunicau foarte mult cu fanii pe Facebook, insa de cand si-a schimbat starea Iulia Valentin a trecut de la "e complicat" la "singură", Iulia nu a mai comentat nimic. Nici nu a infirmat zvonul, nu a comentat nimic. 

Banuiesc ca Iulia a scris pe contul lor comun de Facebook pentru ca imediat ce si-a actualizat starea in singura, si-a schimbat si poza de coperta si a uploadat una in care este doar ea cu fetita, nu si Valentin. Poate sa fie doar o mica cearta, sper sa nu fie nimic serios. Si eu m-am certat cu prietenul, mi-am schimbat statusul relatiei pe Facebook si apoi ne-am impacat. 


Reamintesc, este vorba despre Iulia si Valentin, fosti concurenti Nora pentru mama 5 care s-au casatorit dupa ce au iesit din competitie si au o fetita, pe Raluca. Contul lor personal este Iulia Valentin. Nu este cont fake, nu este cont facut de fani, este contul unde posteaza cei doi. 

Iulia si Valentin, daca vedeti acest articol, va rog luptati pentru relatia voastra si pentru fetita. Sunteti prea frumosi impreuna. Obstacole se mai ivesc in viata, trebuie sa le depasiti. Va iubesc!




Articole similare:






2 comments:

  1. Nu ma mira situatia lor pt ca Iulia nu-si dorea decat sa iasa din anonimat si sa devina dintr-o provinciala fara nume,bucuresteanca cu acte-n regula Sunt sigura ca ea nu l-a iubit si a vazut in el ( copilul singur la parinti )varianta cea mai rapida pt accesul ei in capitala Nu mi-a placut de ea ca si concurenta iar pe parcursul showlui, l-a aburit atat pe el cat si pe mama lui

    ReplyDelete
    Replies
    1. defapt e chiar invers el e din provincie mai exact din slobozia , iar ea e din bucuresti

      Delete