Monday, December 3, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 3 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 decembrie 2012. Se pare ca pana la urma Coco s-a resemnat si nu mai incearca sa lupte pentru relatia ei cu Dragos. Asta pentru ca este gelos, pentru ca nu comunica cu el, pentru ca interpreteaza tot felul.Oricum trebuie sa faca compromisuri, iubirea nu este suficienta. Sau teoretic, iubire te impinge la compromisuri.

Cred ca problema la cuplul Dragos- Cornelia este lipsa de comunicare. Vedeti si vizita ispitelor in casa Mireasa pentru fiul meu mei jos.


Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Madalina si Maricel din nou s-au tachinat, pe mine ma amuza. Lorea s-a enervat pe Madalina pentru ca vorbeste urat cu ea si ridica tonul. Wow, ce s-au certat Virgil cu Maricel. Se pare ca Maricel si Virgil au fost nemultumiti ca nu sunt invitati la masa pentru ca nu au mame.Mamele nu mai doresc sa gateasca pentru toata lumea si eu le inteleg, pentru ca e obositor.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment