Monday, December 3, 2012

Sanda, Nora pentru mama 5 si-a gasit jumatatea

Labels:

Se pare ca fiecare avem pe cineva pus deoparte. Astazi m-am uitat pe profilul Sandei, fosta concurenta Nora pentru mama 5 si supriza, am constat ca are o relatie. Acum, imi amintesc cat de demoralizata a fost si cat de mult a suferit dupa ce Dragos, si el fost concurent Nora pentru mama 5 nu a dorit sa formeze un cuplu cu ea.

Sanda are un iubit foarte frumusel si din cate observ este fotbalist. Sanda a fost una dintre concurentele meu favorite pentru ca mi-a demonstrat ca este o persoana sufletista, sensibila si deloc egoista, prietenoasa. Multi am suferit alaturi de ea cand a varsat atatea lacrimi in platoul de la Nora pentru mama 5. 

Iubitul Sandei se numeste Bibart Vlad si este un dragut. 




 Pentru mai multe detalii despre Sanda, vizitati profilul ei de Facebook, adica ACESTA, care este si sursa pozelor. Sanda, te imbratisez.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment