Tuesday, December 4, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 4 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 4 decembrie 2012. Saracii Cristina si Cosmin au fost din nou in centrul discutiei de dimineata in  emisiunea Mireasa pentru fiul meu. Se pare ca si Cosmin a fost nemultumit de faptul ca, Cristina tot timpul are ceva de comentat cand vorbeste doamna Emilia. Desi sunt bine, eu nu cred ca se vor intelege niciodata. Ma refer la doamna Emilia si Cristina, poate doar daca vor sta separat.


Cristina a obosit si ar dori oarecum sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu. Insa doamna Emilia i-a dat de inteles ca ei nu vor sa iasa din competitie.
Nici nu am reusit sa numar de cat ori a zis Cristina "am obosit". Incat parca si eu am obosit sa ascult.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Nu o sa vorbesc despre nemultumirile legate de curatenie. Dragos si cred ca nu doar el considera ca, Cristina nu tine atat de mult la Cosmin, a vazut ca totul devine serios si de aceea vrea sa plece. Dragos tot crede ca George o place pe Cornelia si este gelos. Eu nu cred asta.




Articole similare:






1 comments:

  1. Si eu asi obosi daca asi fi in locul Cristinei si asi avea asa soacra care sa stea toata ziua cu gura pe mine si sa nu-i placa nimic din ce fac eu. Si in devinitiv nu inteleg de ce nu rupe relatia Cristina cu Cosmin si sa-l lase sa stea cu mama lui si atunci o sa vedeti cum o sa doreasca el sa plece acasa.

    ReplyDelete