Wednesday, December 5, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 5 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 5 decembrie 2012. O emisiune frumoasa, cea de dimineata. Andreea a avut parte de o gramada de suprize. Alin i-a facut o alee cu petale de flori, i-a daruit un porcusor de guineea. A primit si o rochie frumoasa, rosie din partea concurentilor Mireasa pentru fiul meu.

Cristina considera ca toate fetele au ceva cu ea. Si a tot mentionat ca doreste sa plece din casa Mireasa pentru fiul meu. Eu nu prea sunt de acord cu acest lucru. Cristina trebuie sa fie puternica daca il iubeste pe Cosmin, neintelegerile cu doamna Emilia se pot remedia.

Se pare ca Alin si Dragos nu se mai inteleg cu George. Parca nu-mi vine sa cred, la cat de bine se intelegeau.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Cristina nu mai vrea in ruptul capului sa ramana in competitia Mireasa pentru fiul meu. Unii cred ca se victimizeaza, altii cred ca are pe altcineva afara, altii considera ca ea chiar este o victima. A doamnei Emilia care nu place. Cristina vrea afara, Cosmin vrea afara, doamna Emilia vrea sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu. Ramane sa vedem ce se va intampla.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment