Thursday, December 6, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 6 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 6 decembrie 2012. Deja s-a impodobit bradul in casa Mireasa pentru fiul meu, parca se simte ca vin sarbatorile de iarna. La Multi Ani tuturor care poarta numele de Nicolae, Nicoleta etc. Concurentii au primit cadourile de la Mos Nicolae care erau frumos asezate in ciorapei, sub bradul impodobit frumos.
Cand am spus ca avem un sezon cu concurenti deosebiti, nu m-am inselat. Concurentii i-au oferit doamnei Mirela un buchet de flori. Si totul a fost o surpriza. 

Si concurentii si-au facut cadouri intre ei. Sincer si Dragos greseste ca e foarte gelos si suspicios. Insa cand a vrut sa vorbeasca cu Coco despre asta, aceasta l-a lasat si a fugit pentru ca se difuza nu stiu ce piesa. Am ramas perplexa la reactia ei


Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. S-a plans foarte mult in emisiune. Pentru ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu au primit mesaje si cadouri de la cei dragi. Tatal lui Dragos i-a facut in schimb un cadou neplacut. A vorbit foarte urat la adresa Corneliei si a spus ca nu este de acord cu relatia dintre cei doi.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment