Monday, December 10, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 10 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 10 decembrie 2012. O sa incep prin a va indemna sa votati Mireasa anului 2012. Unde puteti vota Mireasa anului 2012? Puteti da Like pe Facebook Oficial Mireasa pentru fiul meu, adica pagina ACEASTA sau pe site-ul www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro.

Doamna Emilia i-a dat cumva Cristinei de inteles ca nu i-a acordat nici un punct, iar aceasta s-a suparat. Apoi doamna Emilia i-a atras atentia Cristinei sa-i aranjeze mai frumos mancarea lui Cosmin. Oricum, se pare ca pana la urma Cristina nu mai doreste sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Rezultate partiale la Mama si Mireasa anului 2012. Doamna Luminita si Andreea sunt pe locul 1. Nu are rost mai discut despre micile neintelegeri dintre Cornelia si Dragos, Andreea si Alin. Eu le intele pe mame, s-au saturat de atata gatit.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment