Tuesday, December 11, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 11 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 11 decembrie 2012. Concurentii Mireasa pentru fiul meu iarasi au neintelegeri referitoare la buget. Eu pot sa spun ca-i inteleg, este foarte greu sa traiesti la comun cu alte persoane. Si mancarea poate sa devina o problema. Si cum ei sunt si inchisi acolo...

Doamna Luminita s-a suparat pentru ca Alin considera ca se baga prea mult intre el si Andreea. Astfel, domna Luminita spune ca de azi nu se mai baga.
Si parca imi aduc acum aminte de doamna Gabriela de la Nora pentru mama 5, cand si dansa a ales sa se izoleze. Si supriza, Alin a spus intr-un material ca el crede ca Virgil o place pe Andreea.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Situatia tensionata dintre Andreea, Alin si doamna Luminita a facut-o pe cea dintai sa planga. Alin a facut niste acuzatii grave la adresa lui George. George a declarat ca vrea sa paraseasca competitia pentru a nu-si pierde jobul. Alin spune: care job?cel de acasa? Alin spune ca, chiar George i-a spus despre job-ul de acasa si ca o sa-l invete si pe el. Este vorba despre un job nu tocmai onorabil. George a spus ca nu lucreaza asa din 2007. Ce parere aveti despre chestia asta cu George?




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment