Tuesday, December 11, 2012

Acuzatii grave la adresa lui George, concurent Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Da, concursul se numeste Mireasa pentru fiul meu. Asta presupune ca o fata si un baiat sa faca un cuplu in cadrul competitiei si eventual la sfarsit sa aibe loc o casatorie, o mama sa-si gaseasca o nora pentru fiul ei, baiatul sa-si gaseasca mireasa etc.

Pana aici este in regula, relativ usor de realizat. Insa astazi, in emisiunea de la ora 14:00 Alin a facut niste acuzatii grave la adresa lui George. Nu ca m-a luat prin suprindere, am stiut ca s-a intamplat ceva intre cei trei, insa nu ma asteptam ca Alin sa fie azi atat de drastic. 

George a fost acuzat ca are un anumit tip de job, nu tocmai onorabil pe care il practica. Este vorba despre acel job care implica munca de acasa pe un site si un webcam. Mai mult, Alin a declarat ca George s-a aratat dispus sa-l invete si pe el.


Dar nu asta este cea mai grava acuzatie. Acuzatia cea mai grava este adusa de Alin si Dragos care declara ca George s-a apropiat de ei  intr-un mod tocmai ortodox.

Acum, sa nu uitam mesajele care tot au curs despre acest aspect, dar multi au zis ca sunt prostii. Asa s-a spus si despre Robert si este adevarat.

George spune ca da, intr-adevar a avut un astfel de job dar a renuntat in 2007.




Articole similare:






1 comments:

  1. Eu deseori am comentat aceste lucruri dar masajele nu au aparut nici macar aici de unde cu greu ajung la concurenti ,dar asa s-a vrut sa ascundem adevarul sub pres precum pisica mizeriile.

    ReplyDelete