Thursday, December 13, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 13 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 13 decembrie 2012. Astazi a fost o emisiune mai relaxanta decat cele precedente. Au fost mici discutii intre concurentii Mireasa pentru fiul meu, dar nu au fost subiecte grave. Virgil a vrut sa faca nu stiu ce dezvaluiri senzationale dar nici macar n-am inteles ce a vrut sa spuna.

S-au trezit si concurentii si au realizat ca este un concurs. Si la nominalizari trebuie sa fie atente, pentru ca daca elimina o persoana cu bani, intra in posesia banilor.
Mama, mama. S-a mai discutat si despre faptul ca, Cristina nu gusta glumele si se supara pe toata lumea.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Mici discutii intre Cristina, Cosmin si doamna Emilia care spune ca viitoarea nora este prea suparacioasa. S-a primit un mesaj din partea familiei lui George care-l sustin orice ar fi. Dar nu e sursa sigura.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment