Wednesday, December 12, 2012

Unul dintre cele mai mari scandaluri la Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Scandalul inceput ieri la Mireasa pentru fiul meu l-au facut pe George sa apara pe prima pagina a ziarului Libertatea, cel putin azi dimineata era dar si pe wowbiz.ro si altele. Spun ca este unul dintre cele mai mari scandaluri din toate sezoanele Nora pentru mama/Mireasa pentru fiul meu. S-au mai aflat si in trecut secrete controversate, dar parca nu atat de grave. 

De ce s-a pus accent pe acest scandal si a aparut pana si in ziar? Nu datorita jobu-ului pe care George l-a avut, ci din prisma faptului ca Mireasa pentru fiul meu este un show matrimonial, care teoretic trebuie sa se concretizeze cu o casatorie intre un concurent si o concurenta. Altfel de casatorii sunt interzise in Romania. Tocmai de aceea probabil ca si staff-ul trateaza cu seriozitate aceasta problema. 


De ce spun asta? George a avut acel job unde a facut ce a dorit el. Insa baietii, Alin si Dragos l-au acuzat de niste lucruri pe care le-a facut in prezent, adica in cadrul concursului Mireasa pentru fiul meu. Sunt sigura ca sambata, la Gala Mireasa pentru fiul meu acest scandal va fi analizat in cel mai mic detaliu. Probabil vor aparea materialele pe care baietii le invoca. 

George a recunoscut tot insa el a spus ca s-a inscris in acest concurs pentru a-si gasi o viitoare sotie, fara alte scopuri. Si ce a fost in trecut, trecut ramane. Oarecum nu inteleg de ce a spus ca-l invata si pe Alin? Doamna Luminita a ramas socata. Stefania nu mai vrea sa auda de el.

Ce parere aveti despre acest scandal?




Articole similare:






2 comments:

  1. daca se considera mai putin barbat decit heterosexualii nu cred ca si-ar fi incercat sansa la mpfm. daca ar fi cu o alta orientare sexuala, primul prejudiciat ar fi el si minoritatea din care face parte. cred ca si-a dorit sincer o partenera de viata cind a intrat in acest show.

    ReplyDelete
  2. Eu nu cred ,banuiesc ca a urmarit sa-si faca popularitate pentru asi racola parteneri,nici nu stiti cat sunt de perversi, dar culmea foarte multi il sustine si il aproba din pacate.....

    ReplyDelete