Thursday, December 27, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 27 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 27 decembrie 2012. Nu am urmarit in direct, am inteles ca a fost o mica intarziere. In al doilea rand, un calduros La Multi Ani de Sfantul Stefan. Din fericire am avut si noi materiale cu seara in care concurentii au luat masa impreuna cu familia lor. Se pare ca Cosmin si Cristina o sa aibe un nas persoana publica.
Virgil a cam placut-o pe Mirabela, verisoara lui Florin. Cred si eu, este frumoasa.

Nespre neintelegerile dintre Cosmin, doamna Emilia si Cristina nu mai vorbesc in acest rezumat, prea mult s-a discutat pe aceleasi subiecte. Dar Shoc. Doamna Emilia declara ca o place dar avea mai multe asteptari de la ea. Mesaje si alte subiecte din emisiunea Mireasa pentru fiul meu, vedeti mai jos.






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment