Friday, December 28, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 28 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 28 decembrie 2012. Aveti mai jos prima parte, emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu de la ora 11:50. Din pacate, iarasi Cristina si doamna Emilia au avut o disputa. Se pare ca cuplurile Andreea- Alin si Dragos-Cornelia isi vor rezolva probleme in cuplu si fara sa discute cu ceilalti. 


Pe finalul emisiunii, Cristina si Cosmin nu s-au mai tinut de mana. Si se pare ca cea care este suparata este Cristina. Bunica a spus ca sunt si alte fete din casa Mireasa pentru fiul meu care-l plac pe Cosmin. Si se pare ca tot Cristina o acuza pe Florentina ca-i arunca priviri lui Cosmin.
Aveti mai jos si emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Cristina a plans din nou. Se pare ca intr-un material, Cosmin s-a suparat pentru ca, Cristina a dansat cu spatele la el in direct. Astfel de probleme mai sunt si in alte cupluri. Madalina nu duce lipsa de admiratori insa...nu-i place. Florin s-a razgandit si nu i-a mai facut un cadou scumpe de Craciun pentru ca aceasta a spus sa nu-i mai pronunte numele. Maricel, Razvan si Cosmin(cred) s-au cinstit, s-au distrat si apoi lui Maricel i s-a facut rau. Fetele au facut schimb de locuinte pentru o seara cu baietii.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment