Saturday, December 29, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 29 decembrie 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 29 decembrie 2012. Din pacate, inca nu au fost uploadate imaginile din Gala Mpfm din 29 decembrie. Pot sa va fac un rezumat al primei parti totusi. Am vazut imagini cu neintelegeri dintre Lorena si Maricel. Cristina si Cosmin se tineau de mana, s-au impacat. 

Atat mamele cat si fetele au facut nominalizari. Fetele nominalizate sunt Madalina si Liliana, iar baietii nominalizati sunt Virgil, Razvan si Florin, adica baietii care nu au cuplu. 


Madalina a avut un conflict cu doamna Elena si Maricel si spune ca de aceea a nominalizat-o doamna. Insa eu nu prea. Razvan are o admiratoare frumoasa care-l asteapta afara, Mirabela verisoara lui Florin. Eu speram sa intre in casa in ianuarie. Asteptam imaginile.
Gala Mireasa pentru fiul de la ora 17:00. S-au anuntat Mama si Mireasa saptamanii. Mireasa saptamanii a fost Cristina. Pe locurile 2 si 3, Andreea si Lorena. Cristina i-a nominalizat pe Virgil si Razvan. Mama saptamanii a fost doamna Luminita, pe locul 2 doamna Emilia si pe 3 doamna Maria. Doamna Luminita le-a nominalizat pe Madalina si Liliana. Cei patru concurenti intrati in cursa spre eliminare sunt: Virgil, Razvan si doamna Elena, Liliana si Madalina.




Articole similare:






4 comments:

  1. dece mai este tzinut in concurs Florin? bolnav psihic shi fff periculos?

    ReplyDelete
  2. atitudinea Emiliei este sub orice critica dece nu i se atrage atentzia in ,,,culise sa=shi controleze comportamentul?

    ReplyDelete
  3. o moderatoare cum rara am mai vazut la tv.......feleicitari d-na pentru pegatire, prezentare dar mai ales pentru istetzimea dvs..........dar shi frumusetzea........

    ReplyDelete
  4. ......slaba emisiune de ac, data prin selectzia facuta concurentzilor ...pacat de prezentare, organizare shi munca depusa de cei in masura ....un fiasco total!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete