Monday, December 31, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 31 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 31 decembrie 2012. Si avem si ultima emisiune din anul 2012. Concurentii Mireasa pentru fiul meu au depanat amintiri si ne-au spus ce doresc sa le aduca anul 2013. Acum, toti concurentii sunt optimisti. Foarte multe lucruri nu am de comentat pentru emisiunea de dimineata. Puteti sa vedeti si voi dorintele fiecarui concurent Mireasa pentru fiul meu.


Va urez un calduros La Multi Ani si tot ce va doriti, sa se indeplineasca in anul 2013. Mireasa pentru fiul meu din 31 decembrie 2012 de la ora 14:00. O emisiune plina de distractie, cu invitati si tot felul de evenimente. Doamna Mirela a venit cu band-ul si a cantat superb. Doamne, concurentii s-au imitat unii pe altii. Haha, cat de bine s-au descurcat.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment