Wednesday, January 2, 2013

Alexandra si Dragos Mpfm 1, 11 luni de relatie

Labels:

Nu puteam sa ma abtin sa nu scriu un articol despre ei. Poate de vina este faptul ca mi-e dor de ei, ca nu-i mai vad zilnic la televizor (desi le mai vad activitatea pe Facebook) sau pentru ca au fost cuplul meu preferat de la Mireasa pentru fiul meu 1. Imi plac cuplurile din aceasta editie, insa din pacate nu am aceleasi sentimente pe care le-am avut vis-a-vis de Alexandra si Dragos. Deci nu pot sa spun ca mai am un cuplu preferat. 
Iata ca contrar multor persoane care spuneau ca, cuplul Alexandra-Dragos nu va rezista afara, cei doi au implinit 11 luni de relatie, adica aproape 1 an. Nu i-au implinit astazi, insa asta nu mai conteaza. 
Doresc sa le urez mult succes pe toate planurile, sanatate si fericire, sa fie mereu impreuna si sa se iubeasca. Daca se iubesc, pot trece peste toate.
La cat mai multi ani impreuna, Alexandra si Dragos!











Articole similare:






0 comments:

Post a Comment