Thursday, January 3, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 3 ianuarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 ianuarie 2013. Un An Nou fericit tuturor. Noi am revenit in forta. Nu uitati sa-i votati pe cei patru concurenti Mireasa pentru fiul meu propusi spre eliminare. Mada si Lili vor sa plece, Virgil si Razvan sa ramana. Vedeti voi cum votati.
Si daca Alin i-a luat Andreei un porcusor de guineea, Dragos i-a luat Corneliei un iepuras. Desi initial cand l-a vazut si a inceput sa tipe, eu am crezut ca s-a speriat insa se pare ca ei i plac iepurasii.

Din pacate, Florin s-a certat cu Maricel si Razvan. Totul a inceput de la impartirea bugetului si s-a ajuns la vorbe grele, vorbe pe care nu as fi vrut sa le aud la inceput de an.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Se pare ca inca sunt discutii intre doamna Emilia si Cristina. Concurentii s-au distrat frumos de Revelion. Au avut o invitata, pe Denisa, eu nu stiu cine este, n-am auzit de ea.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment