Friday, January 4, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 4 ianuarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 4 ianuarie 2013. Aveti mai jos prima parte din emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata. In noaptea de Revelion, Florin i-a cerut Madalinei un pupic dar aceasta l-a refuzat categoric. A si luat-o putin la goana. Se pare ca in urma conflictelor dintre Florin si baietii din camera lui, acestia s-au hotarat sa nu-l mai bage in seama pentru a evita certurile. 

Lorena i-a imprumutat lui Florin niste lucruri, iar acesta a refuzat sa i le mai inapoieze, chiar daca Maricel i-a spus sa faca acest lucru.

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 4 ianuarie de la ora 14:00. Doamna Mirela a plans, nu cred ca am vazut-o vreodata asa. De ce? Pentru ca Florin a dus in derizoriu subiectul militarilor care lupta in Afganistan, iar tatal si fratele ei sunt militari. Lorena a primit un hamster de la Maricel, doamna Mirela nu a fost prea incantata, mai ales ca l-au adus in emisiune. Divergente intre Lorena si Maricel de Revelion, cand aceasta a consumat un pic mai mult. Nu prea mi-a placut ce am vazut.




Articole similare:






3 comments:

  1. Maricel trebuie eliminat pentru ca are un caracter mizerabil si Lorena este slaba de inger. Habar nu are ce o asteapta cu acest maricel imposibil de descris in cuvinte. Vai de mama ei ce o sa pateasca. oamenii ii tot spun dar ea nu vrea sa asculte. O sa-si smulga parul din cap. Noi toti vedem acasa realitatea si ea nu o vede. Pacat de ea. Nu o suferim pe doamna Emilia, speram sa stea in banca ei si sa devina intelegatoare. Florin trebuie eliminat daca mai continua sa se poarte asa urat. Doamna maria trebuie sa castige, sa fie pe locul I. Madalina si Stefania afara din casa. Comportamentul Stefaniei este cu semnul intrebarii, dar si al Cristinei. Voi doua sunteti cu adevarat lesbiene si ati venit doar asa in concursul asta, ca sa castigati si voi ceva. Aveti un comportament odios. In schimb Andreea si Cornelia sunteti foarte admirate. Fiti rezervate cu privire la ceilalti concurenti, vedeti-va de treaba voastra ca e mai bine. Nu mai comentati absolut nimic.

    ReplyDelete
  2. CEL MAI FRUMOS CUPLU DIN CASA MPFM DIN ACEST SEZON ESTE ,CRISTINA SI COSMIN,IMI PLACE FFF MULT DE EI DOI,SUNT ADORABILI IMPREUNA,SA-I AJUTE BUNUL DUMNEZEU SA DEPASEASCA TOATE MOMENTELE GRELE SI SA RAMANA IMPREUNA....VA IUBESC

    ReplyDelete
  3. Cristina si Cosmin,un cuplu sudat,un cuplu care ne arata iubire si dorinta de a fi impreuna. Ma bucur ca impreuna depasesc rautatile celor din casa si ale d-nei Emilia. Iubiti-va mult.

    ReplyDelete