Friday, January 4, 2013

Razvan, Virgil, Mada, Lili in pericol de eliminare la Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Concursul devine din ce in ce mai serios. Lucrurile se complica si doar cei mai buni vor rezista pana la final. Astfel, maine unul dintre cei patru concurenti adica Liliana, Madalina, Razvan si Virgil vor parasi competitia Mireasa pentru fiul meu. Ati avut la dispozitie 1 saptamana pentru a-i vota. Maine, in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu, concurentul cu cele mai putine voturi va parasi competitia Mireasa pentru fiul meu.  

Razvan isi doreste sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu. Este unul dintre concurentii mei favoriti si tocmai de aceea l-am votat saptamana aceasta. L-am votat pentru ca e harnic, cuminte si sunt sigura ca este pregatit pentru casatorie. In plus, in scurt timp vor intra concurenti noi in casa Mireasa pentru fiul meu si sunt sigura ca va intra si pentru el o fata. Razvan a incercat sa se apropie de fete, i-a oferit cadouri Madalinei, care din pacate nu i-a impartasit sentimentele.

Si Virgil isi doreste sa ramana in casa. Nu l-am votat si nici nu o sa-l votez pentru ca in aceste luni nu l-am vazut sa se apropie de o fata, macar sa incerce. Cred ca si el asteapta concurente noi, dar nu cred ca va forma un cuplu.


Madalina, doreste sa paraseasca competitia. Eu consider ca este o pata de culoare a casei, ne-a inveselit de multe ori, insa au fost si momente cand a exagerat.

Liliana, o tipa inteligenta si echilibrata. Intotdeauna stie ce si cand sa spuna ceva. In ceea ce priveste formarea unui cuplu in casa Mireasa pentru fiul meu (chiar dupa ce vor intra concurenti noi), eu sunt sceptica.

Votul meu merge la Razvan si doamna Elena. Voi cum ati votat si de ce?

Concurentul favorit este?




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment