Thursday, January 17, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 17 ianuarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 17 ianuarie 2013. Avem din nou emisiunea zilnica. Din nou, conflicte, foarte multe conflicte intre concurentii Mireasa pentru fiul meu. In urma unor diverse afirmatii, mai multe persoane au avut nemultumiri la adresa Madalinei, inclusiv ieri. Eu am impresia ca Madalina se aprinde prea repede, spune anumite lucruri la nervi si de aceea supara. Pe Madalina nu o intereseaza parerea nimanui.


Si Florentina este detasata. Nominalizeaza pe cine doreste si singura mama pe care o place si apreciaza este doamna Luminita.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Florentina a primit cadouri de la un admirator din Austria. Florin, din pacate, inca suspina dupa Stefania. De fapt este indragostit de ea si sufera, plange. Dragos l-a sfatuit sa-si ia gandul de la ea pentru ca isi face rau, mai ales ca vor intra concurenti noi in casa Mireasa pentru fiul meu. Soc, Cornelia vrea sa fie nominalizata pentru ca nu mai rezista in casa.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment