Tuesday, January 8, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 8 ianuarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 8 ianuarie 2013. Au avut loc ceva mici discutii intre Liliana si Madalina dupa care s-au auzit o gramada de beep-uri. Se pare ca pana la urma doamna Maria o va nominaliza pe Lorena cand se vor face nominalizari. Si sunt sigura ca este vorba despre faptul ca Lorena i-a propus spre nominalizare desi a tras la sorti.
O gramada de jigniri, adresate chiar mamelor, adica persoane mai in varsta.
Acest lucru mi-a displacut total. In ceea ce il priveste pe Florin, nu voi comenta absolut nimic.



Aveti mai jos imaginile cu Mireasa pentru fiul meu din 8 ianuarie de la ora 15:00. Doamna Maria i-a acuzat pe ceilalti concurenti ca-l marginalizeaza pe Florin si a inceput sa planga la un moment dat. Eu am ramas interzisa. Nu am inteles de ce plange, a fost exact dupa momentul in care am aflat ca trandafirii rosii primit de Stefania sunt de la Florin. Stefania clar nu este interesata de Florin. Deci nu mi-a placut cum s-a vorbit in emisiunea de azi. Nu le face cinste si tocmai din respect pentru telespectori, nu voi comenta. Am auzit chiar cand i s-a spus doamnei Mirela sa taca. Am vazut ca multi telespectatori au fost orpilati de ceea ce s-a intamplat azi. Aveti reluarea Mireasa pentru fiul meu mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment