Monday, January 7, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 7 ianuarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 7 ianuarie 2013. Aveti pentru inceput prima parte din Mireasa pentru fiul meu de azi. Astazi avem cu un concurent in minus pentru ca Virgil a parasit competitia. La Multi Ani tuturor care poarta numele de Ion.
Mamele au impartit bani fetelor. Nu toate. Si de aici, s-au mai iscat ceva comentarii insa o sa va las pe voi sa urmariti imaginea.  Dragos considera ca doamna Stefana trebuia sa-i acorde mai multi bani Corneliei. Eu nu le judec pe mamele care nu au oferit bani, in special pe cele care nu au viitoare nurori in casa Mireasa pentru fiul meu.

Cristina a fost deranjata de modul in care dna Emilia a impartit banii pentru ca aici este vorba de o viitoare posibila familie.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. A fost invitat in platou Virgil, care insa a vorbit foarte putin. Se pare ca el a plecat din greseala cu lenjeria intima a lui Dragos si ceva sosete. S-a discutat extrem de mult despre faptul ca Dragos nu l-a calmat pe Alin cand a vrut sa sara gardul si a preferat sa nu se amestece pentru a nu o supara pe doamna Luminita, chiar daca aceasta l-a rugat sa faca acest lucru. Vedeti si alte subiecte mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment