Saturday, January 5, 2013

Virgil a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Afla cine a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu din 5 ianuarie 2013. Este vorba despre Virgil care a acumulat cele mai putine voturi si astfel a parasit concursul Mireasa pentru fiul meu dupa patru luni petrecute alaturi de concurenti si de noi.

Virgil, Razvan, Madalina si Liliana au fost cei patru concurenti propusi spre eliminare saptamana trecuta. Virgil si Razvan isi doreau sa ramana, fetele sa plece. Concurentul cu cele mai putine voturi trebuia sa paraseasca competitia .

Gala Mireasa pentru fiul meu s-a incheiat azi in lacrimi. A plans Madalina, Liliana a plans mai tare dar cred ca si Virgil este in aceeasi situatie pentru ca el isi dorea mult sa ramana. Cele care voiau sa plece au ramas, iar cel care dorea sa ramana, a plecat. Poate si din cauza faptului ca nu s-a apropiat de nici o fata si poate din cauza ca a fost foarte des nominalizat. Eu eram sigura ca Madalina si Razvan vor fi protejati, pentru ca au fani destui. Ma gandeam ca Virgil sau Liliana vor pleca.


Iata care a fost clasamentul. Cele mai multe voturi le-au avut Razvan si doamna Elena.

Locul 1 -37, 3% din voturi - Razvan si doamna Elena
Locul 2 - 29,1% din voturi - Madalina 
Locul 3 - 17,1%- din voturi - Liliana .
Locul4 - 16, 5%- din voturi - Virgil.
Virgil cu aproape 1% mai putin decat Lili, a parasit competitia.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment