Saturday, February 23, 2013

Baietii noi la Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Baietii noi la Mireasa pentru fiul meu mai jos. Astazi au intrat trei baieti noi in casa Mireasa pentru fiul meu. Nici nu ma gandeam ca va fi altfel din moment ce in casa baietilor mai erau doar trei paturi libere. Toti cei trei baieti care au intrat azi nu sunt insotiti de mame care fie au probleme medicale, fie sunt plecate in Spania. Mai jos, aveti cateva detalii si poze.

George Mireasa pentru fiul meu. Are 23 de ani si este din Galati. Este brunet, ochi albastrii. Am vazut ca le-au cam sclipit ochii fetelor cand l-au vazut.


Andrei Mireasa pentru fiul meu 2. Are tot 23 de ani si este din Campulung. Este admiratorul Florentinei, careia i-a tot trimis atentii. Sa vedem daca si Florentina o sa-l placa.
Victor, 27 de ani din Bucuresti. Pastionat de motoare. I-ar placea o iubita bruneta. Slava Domnului, casa e plina de brunete.







Articole similare:






0 comments:

Post a Comment