Saturday, February 23, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 23 februarie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 23 februarie 2013. Prima parte a Galei Mireasa pentru fiul meu a fost destul de relaxanta. Dragos si Cornelia au avut ceva mici neintelegeri, probleme au fost intre noile concurente (Iuliana, Naricisa) si Flori si respectiv Stefania. Concurentele noi cred ca Flori si Stefania sunt geloase pentru ca ele au venit sa le ia baietii noi.
Partea a doua a Galei Mireasa pentru fiul meu a fost mai interesanta. Maricel a venit si i-a spus Lorenei ca fanii ei vor fi dezamagiti daca ea va forma un alt cuplu cu altcineva. Ceea ce este o mare minciuna.

Au intrat trei baieti noi in casa Mireasa pentru fiul meu. Este vorba de George din Galati, Andrei, admiratorul Florentinei si Victor din Bucuresti.
Florentina si Stefania au ramas in casa Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment