Friday, February 22, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 22 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 22 februarie 2013. Dragos si Cornelia s-au intors in casa Mireasa pentru fiul. Ieri am postat pe pagina mea de Facebook cateva poze cu ei.Mici discutii intre Andreea si Alin. In timp ce Alin in continuare doreste sa stea doar cu Andreea si mama lui, ea este hotarata sa-si mai faca prieteni in casa si sa nu se mai izoleze.

Alin simte ca relatia lor sta pe loc si mai mult, se simte neglijat. Mai multe, in emisiunea de jos.
Avem si emisiunea de la ora 14:00. Ieri nu am pus-o pentru se facuse noapte si imaginile nu au mai aparut. Cu ocazia asta, am aflat ca doamna Emilia a convins-o pe Steliana sa-si dea jos mustata. Florin s-a suparat pe Florentina si Lorena. Doamna Maria crede ca Stefania, Lorena si Florentina nu-l suporta pe Florin. Ma rog...Consider ca Florin greseste. El singur se considera si declara ca este inferior. Aici este o problema, exista posibilitatea ca si cei din jur sa creada acelasi lucru.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment