Wednesday, February 27, 2013

Cum te poate schimba machiajul - Cine este fata din poza

Labels:

Vedeti mai jos cum te poate schimba machiajul. Prima oara cand am pus poza pe contul meu de Facebook fara nici un comentariu, cateva persoane m-au intrebat : Cine este fata din poza? Multe persoane nu si-au dat seama. La fel de uimita am fost si eu cand am vazut-o intr-un material, in care nu era machiata. Deci transformarea este foarte mare.
In casa Mireasa pentru fiul meu, in timpul emisiunilor in direct, fetele trebuie sa se macheze pentru a nu parea palide si tot felul. Insa parca totusi e foarte mare schimbarea.
Atentie, nu spun ca nu e draguta nemachiata, doar ca este foarte schimbata. Si machiajul o face sa para foarte matura.

Pentru cei care au ghicit dupa tatuaj sau nu, este vorba de Narcisa. Deci cat de schimbata pare.






Articole similare:






2 comments:

  1. Este foarte draguta nemachiata, are trasaturi f.frumoase imi place mai mult decat Victor.

    ReplyDelete
  2. Narcisa-ratusca cea urata ,Vanesa vampa,Steliana maica Tereza contraataca iar Iuliana planta carnivora

    ReplyDelete