Thursday, February 28, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 28 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 28 februarie 2013. Na, ca am aflat de la Steliana ca Razvan o place pe Vanessa pentru ca s-a innrosit cand i-a facut masaj. Narcisa a vrut sa afle pe cine placea Victor. Pana la urma acesta a recunoscut ca simpatizat-o pe Lorena insa este prea copilaroasa pentru el.
Cred ca Florin a avut din nou o dezmagire referitor la Iuliana. 
Sau daca ar fi sa o citez pe bunica; rad fiindca Florin si-o ia iar.

Emisiunea de la ora 14:00. Cristina si Cosmin s-au impacat. Dragos i-a pregatit Corneliei o cina de Dragobete, care s-a finalizat in lacrimi. Eu tot nu am inteles de ce s-a suparat Dragos. Cornelia greseste putin. Nu trebuie doar sa spui Te iubesc, ci sa si arati. Dragos i-a dat un buchet de flori si i-a scris un biletel: Sunt nefericit fara tine. Cornelia insa asteapta ca el sa se schimbe pentru ca relatia sa mearga.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment