Saturday, February 2, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 2 februarie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 2 februarie 2013. Recunosc ca am fost atat de obosita incat am auzit Gala Mireasa pentru fiul meu prin somn mai mult. Astfel, am aflat ca tensiunile dintre Florin si Stefania au devenit mai mari, au venit si parintii ei in platoul emisiunii.
Sora Lorenei i-a spus lui Maricel sa nu mai fie un frustrat si sa se roage de aceasta pentru a-l ierta. Lorena sa treaca mai departe.
Mama Corneliei a sfatuit-o pe Cornelia sa-i mai dea o sansa lui Dragos.



Clasamentul concurentilor Mireasa pentru fiul meu de pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro.

Locul 1 cu 40,9 % din voturi a fost ocupat de Dragos si doamna Stefania.
Pe locul 2 cu 26,4 % din voturi, s-a situat Florin si doamna Maria.
Locul 3 a obtinut 18% din voturi, ocupat de Stefania.
Locul 4 cu doar 14,1si cea care paraseste competitia a fost Madalina.

Urmeaza si imaginile inregistrate.




Articole similare:






1 comments:

  1. cel mai mult mi-a placut mama Cristinei,o mama deosebita ,mi-a placut mult cum a vorbit spre deosebire de doamna emilia care se tine batoasa

    ReplyDelete