Friday, February 1, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 1 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 1 februarie 2013. Cornelia si Dragos, Lorena si Maricel nu s-au impacat si nici nu exista sanse. Se pare ca animalutele vor ramane la fete, respectiv iepuroaica la Cornelia si hamsterul la Lorena. Dragos afirma ca inca o iubeste pe Cornelia, ea spune ca nu.
Dragos a declarat ca ar dori sa faca niste cursuri pentru a deveni detectiv particular.
Si eu cred ca i se potriveste aceasta meserie. Maricel sufera foarte mult dupa despartirea de Lorena.
Emisiunea de la 14:00. Nu am urmarit-o in intregime dar voi face un scurt rezumat. Neintelegeri legate de buget. Doamna Maria a povestit prin ce greutati a trecut sa-si creasca nepotii.




Articole similare:






1 comments:

  1. CE FATA FRUMOASA-I CRISTINA!IMI PLACE CUPLUL COSMIN SI CRISTINA FF MULT SI CHIAR LE STA SUPER BINE IMPREUNA,IMI DORESC SA AJUNGA PANA LA FINALA SI SA CASTIGE EI MARELE PREMIU!

    ReplyDelete