Friday, March 22, 2013

Andrada Vaduva si-a gasit crestinul

Labels:

Se pare că Andrada, fostă concurentă Mireasă pentru fiul meu 1 are un  iubit. Dupa scurta relație cu Cătălin Movileanu, Andrada nu și-a facut probleme și mereu a spus că-și va găsi și ea un creștin. Andrada a continuat competiția Mireasă pentru fiul meu singură și chiar s-a descurcat bine, ajungand până în finală. Eu o am la prieteni, așa că demult așteptam să văd când Andrada Vaduva își va actualiza starea pe Facebook și va veni cu vestea cea bună. 
Sanda are și ea un iubit, Diana se căsătorește, Alexandra și Dragos se căsătoresc, Irina cred ca este singură, de Edina nu mai știu nimic, Bianca s-a despărtit de Piu-Piu, Imre e singur, Monica și Ionut sunt bine, Adrian Pricope este încă singur. La fel și Cătălin despre care am auzit că se mută în Anglia. Alte informații nu prea mai am. Daca știti voi altele, vă rog lăsați un comentariu.

E drăguț iubitul Andradei?Eu zic că da. Să fie într-un ceas bun, Andrada. Pupici.








Articole similare:






0 comments:

Post a Comment