Saturday, March 23, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 23 martie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 23 martie 2013. Avem prima parte a emisiunii Mireasa pentru fiul meu, gala Mpfm de la ora 14:00. S-au clarificat lucrurile cu Steliana si fostul iubit , Emil. Acesta nu a venit in platoul emisiunii Mireasa pentru fiul meu dar a intervenit telefonic. El s-a aratat deranjat de afirmatiile Stelianei, mai ales ca el are o noua relatie.

Emil nu mai vrea sa aibe nici o legatura cu Steliana si nu va mai vorbi cu aceasta niciodata. Aveti mai jos imaginile din prima parte:
Gala Mireasa pentru fiul meu din 23 martie 2013 de la ora 17:00. Domnul Marin a intervenit telefonic si l-a certat pe Razvan pentru felul cum se poarta cu doamna Elena. Si daca o trateaza cu raceala pe doamna Elena, atunci sa o cheme pe mama lui naturala. Doamna Elena a plans foarte mult alaturi de Razvan, mi-au dat si mie lacrimile parca. Florin s-a apropiat de Vanessa pentru a o face geloasa pe Iuliana. Sau pe Razvan. Clasament voturi. Locul 1 Andrei- a obtinut cele mai multe voturi Locul 2 Victor Locul 3 Steliana Locul 4 Iuliana Iulia a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment