Saturday, March 23, 2013

Asta seara am plans, am plans pentru Razvan

Labels:

Eu rar plang. Rar plang alaturi de concurentii Mireasa pentru fiul meu. Trebuie sa fie momente extreme pentru a ma induiosa. Momente triste sau de bucurie, rar plang. In seara asta am plans pentru Razvan. Am plans cand l-am vazut ca plange. Asta pentru ca a fost judecat atat de aspru pentru un lucru minor. Pentru ca vrut sa fie mai apropiat de cei tineri din casa. Am inteles-o pe doamna Elena ca se simte oarecum singura, dar in nici un caz nu l-am inteles pe domnul Marin. De ce sa-l palmuiasca pe Razvan? Ce a facut Razvan atat de grav.
Momentul a fost si mai tensionat in momentul in care doamna Elena si-a dat seama ca poate a facut o greseala. O greseala facuta din gelozie care putea fi evitata. E oribil cand un parinte te judeca asa fara sa gresesti prea mult. Razvan a plans cu lacrimi amare. Pacat. Razvan merita o palma pentru ca este prieten cu Cosmin?Nu cred.




Si acum voi da copy/paste unui mesaj de pe grupul Mireasa pentru fiul meu. Iata un mesaj care explica totul. Un mesaj scris de Alina Darie.

Alina Darie
Vazand momentul cu Razvan, judecat de "tatal" Marin si "mama" Elena, mi-am dat seana ce noroc uluitor am avut unii din noi, sa avem parinti buni! La cum s-a purtat, nea Marin a fost mai vitreg chiar si decat Elena, care a recunoscut cu o seninatate debila, ca..."a fost geloasa".
Razvan s-a simtit in acele momente CEL MAI SINGUR OM DE PE PAMANT! Ce-ar fi inseamnat o fata blanda langa el, cata putere i-ar fi dat! Dar asa, era singur. Si judecat ca...probabil, isi ajuta un camarad cu o bucata de paine... :( Bietul baiat! A plecat capul cu demnitatea unui soldat, care nu vrea totusi sa ii dezonoreze cei alaturi de care traieste. Si n-a primit macar o vorba buna de la propriul tata! Dar va merge mai departe. E puternic! Soldatii adevarati nu cedeaza la prima... lacrima...:(






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment