Saturday, March 23, 2013

Iuliana a fost eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Astazi, Iuliana a fost eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu. Saptamana trecuta au fost propusi spre eliminare Andrei, Victor, Iuliana si Steliana. Eu am realizat un sondaj neoficial pe blog, dar nu am avut multe voturi, insa voturile au fost fix ca cele de pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro.
Astfel, pe locul 1 la voturi s-a situat Andrei. Pe locul 2 a fost Victor. Pe 3 Stefania, iar Iuliana a obtinut cele mai putine voturi si a fost eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu.


Eu ma asteptam ca Iuliana sa fie salvata de telespectatori pentru a forma un eventual cuplu cu Florin. Insa se pare ca acest lucru nu a fost suficient pentru a o salva de eliminare. Se pare ca Florin a ramas din nou. Acesta, parea o stana de piatra si a spus ca va parasi el competitia peste doua saptamani. Eu cred ca telespectatorii o vor vota pe bunica.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment