Saturday, March 2, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 2 martie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 2 martie 2013. Astazi, in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu s-au facut nominalizari de fete si baieti. Votati prin sms si pe voteaza Mireasa pentru fiul meu pentru a va proteja concurentii favoriti. Iata ce nominalizari s-au facut astazi:

Mamele:
Doamna Elena si doamna Emilia - pe Iuliana si Florentina
Doamna Stefana - pe Florentina si Vanessa
Doamna Luminita si doamna Maria - pe Florentina si Stefania.

Fetele:

Narcisa - Andrei si George
Steliana - Florin si Victor
Florentina - Alin si Dragos
Iuliana - Andrei si Razvan
Stefania - Alin si Florin
cornelia - Razvan si Andrei
Vanessa- Andrei si Alin
Cristina - Alin si Florin
Andreea- Andrei si Razvan
Lorena - Florin Andrei
Gala Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Cornelia nu se mai impaca cu Dragos. Se pare ca acesta este apropiat fata de Steliana. In sfarsit am aflat de ce s-au certat Cristina si Alin. Doamna Stefana a facut o cerere sa plece acasa insa aceasta a fost respinsa. Mama saptamanii a fost doamna Luminita. Alin protejat. Pe locul 2 a fost George. Mireasa saptamanii a fost Lorena. Pe locul 2 a fost Andreea. Pe 3 Cristina. Pe 4 Cornelia. In cursa spre eliminare au intrat Stefania, Florentina, Florin si Andrei.
Daca nu merg clipurile, incercati AICI.




Articole similare:






2 comments:

  1. CATALINA DIN BACAUMarch 2, 2013 at 4:12 PM

    CORNELIA ESTI FFFFFFFFFF PREFACUTA.TI-AI BATUT JOC DE BIETUL DRAGOS SI ACUM CIND VEZI CA S-A TREZIT SI-TI PLATESTE CU ACEEASI MONEDA FACI PE GELOASA.BRAVO DRAGOS FA SA SIMTA SI EA TRAIRILE TALE DIN ULTIMA PERIOADA.NU TE MAI LASA MANIPULAT DE EA.ESTE FFFFFFFFF VERSATA.VA PUP CATALINA DIN BACAU

    ReplyDelete
  2. NUMAI MINCIUNI CU CLASAMENTUL,DE UNDE LUMINITA SI ANDREEA PROTEJATE!

    ReplyDelete